Περήφανη κυματίζει η σημαία στο ύψωμα “Αυγό”

Παραμονή της 25ης Μαρτίου και η Ελληνική σημαία κυματίζει ξανά πάνω από την Ξάνθη, στο ύψωμα «Αυγό», με την εντυπωσιακή θέα στη γραφική πόλη με τα χίλια χρώματα. Οι «Φίλοι της Σημαίας Ξάνθης» το πρωί της Κυριακής πραγματοποίησαν πεζοπορική εκδρομή στο ύψωμα Αυγό που δεσπόζει σε ύψος 650 μέτρων για την επισκευή του ιστού της σημαίας και την τοποθέτηση μιας καινούργιας σημαίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles