Ο Αντιδήμαρχος Κομοτηνής Μ. Μασούτ συμμετείχε στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση για τα αδέσποτα ζώα

Ο Αντιδήμαρχος Κομοτηνής Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Μεχμέτ Μεσούτ συμμετείχε στην 1η Πανελλήνια Συνάντηση Αιρετών και Υπηρεσιακών Στελεχών των Δήμων για τη Διαχείριση των αδέσποτων ζώων που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025. Κατά την διάρκεια των διεργασιών, στις οποίες συμμετείχαν αιρετοί και υπηρεσιακά στελέχη από όλη την Ελλάδα, αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα σοβαρά ζητήματα για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles