Μαθητές & μαθήτριες του 1ου ΕΠΑΛ στον δημοσιογραφικό οργανισμό Κονδύλη

Στους χώρους της τηλεόρασης ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, του ραδιοφωνικού σταθμού ΘΡΑΚΗ FM και της εφημερίδας “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ”, ξεναγήθηκαν μαθητές και μαθήτριες του 1 ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης.Η δημοσιογράφος Μαρίνα Κονδύλη, ανέλαβε την ξενάγηση των παιδιών ενώ απάντησε σε κάθε απορεία των μαθητών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles