Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το νέο νομοσχέδιο για το σιδηρόδρομο

Στο Μέγαρο Μαξίμου συνεδρίασε το υπουργικό συμβούλιο, με το νομοσχέδιο για την ασφάλεια στα τρένα να βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα. Σε δηλώσεις του κατά την έναρξη, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε σε ένα νέο μοντέλο που θα εφαρμοστεί στο ΟΣΕ εφάμιλλο με αυτό της ΔΕΗ που θα έχει στο επίκεντρο την ασφάλεια, την τεχνολογική εξέλιξη και το καταρτισμένο προσωπικό.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles