Ο ΠτΔ για τη γενοκτονία των Ποντίων

«Η θυσία των Ελλήνων του Πόντου μάς αφήνει ως παρακαταθήκη τον αγώνα για την καταπολέμηση κάθε μορφής βίας, διακρίσεων και μισαλλοδοξίας και την προώθηση της ειρηνικής συνύπαρξης και συνεργασίας των λαών», τονίζει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας στο μήνυμά του για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles