Διεξάγεται με επιτυχία το σχολείο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη λαμβάνει χώρα το σχολείο της ευρωπαϊκής εταιρείας εσωτερικής παθολογίας. Στο σχολείο συμμετέχουν ειδικευόμενοι παθολόγοι από πολλές χώρες του κόσμου που συμμετέχουν στην Ευρωπαϊκή Εταιρεία Παθολογίας. Το σχολείο θα διαρκέσει μέχρι τις 7 Ιουνίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles