Μαζική διακοπή ρεύματος στην Αλεξανδρούπολη

Χωρίς ρεύμα παρέμειναν από 20 λεπτά έως περίπου δύο ώρες σήμερα το πρωί τμήματα της Αλεξανδρούπολης , εξαιτίας βλάβης που παρουσιάστηκε σε υπόγειο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ, που βρίσκεται στην περιοχή της ανατολικής εξόδου για την Εγνατία Οδό. Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ κινητοποιήθηκαν άμεσα, επαναφέροντας την ηλεκτροδότηση στο 80% των επηρεαζόμενων περιοχών σχετικά σύντομα, ενώ στο υπόλοιπο 20% η αποκατάσταση ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 11:00.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles