Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων των ΗΠΑ υπογράμμισε την αξία της Αλεξ/πολης

Στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της αμερικανικής Γερουσίας κατέθεσε την Τετάρτη, η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ ενόψει του διορισμού της στη θέση της νέας πρέσβειρας των Ηνωμένων Πολιτειών στην Αθήνα. Αναφέρθηκε ειδικά στο θέμα της ενέργειας, μιλώντας για τον τερματικό σταθμό LNG στη Ρεβυθούσα και την πλωτή μονάδα FSRU στην Αλεξανδρούπολη, που διευκολύνουν τις εξαγωγές αμερικανικού φυσικού αερίου στην Ευρώπη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles