Σε κλίμα συγκίνησης η τελετή αποφοίτησης στο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας

Σε κλίμα συγκίνησης, χαράς και αισιοδοξίας εξελίχθηκε για μια ακόμη χρονιά, η τελετή αποφοίτησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στις Σάπες. Οι αποφοιτήσαντες, ενήλικες, εργαζόμενοι, με οικογένεια και υποχρεώσεις οι περισσότεροι, μετά από 2 χρόνια σπουδών κατέκτησαν τον απολυτήριο τίτλο του Γυμνασίου και με νέες γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες, ανοίγουν τα φτερά τους στη Λυκειακή και δια βίου εκπαίδευση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles