Ηλεκτρικό όχημα αποκομιδής απορριμμάτων για την εστίαση απέκτησε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης

Με ένα νέο ηλεκτρικό όχημα θα γίνεται η αποκομιδή απορριμμάτων επιχειρήσεων εστίασης στην Αλεξανδρούπολη. Το νέο πρόγραμμα αφορά αποκλειστικά τις επιχειρήσεις εστίασης που βρίσκονται στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και στο παραλιακό μέτωπο. Πρόκειται για ένα σύστημα αποκομιδής πόρτα-πόρτα, το οποίο υλοποιείται με τη χρήση ηλεκτρικού οχήματος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles