Φωτιά σε ανακυκλωτική εταιρία στην Αμφιτρίτη του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Βελτιωμένη χαρακτηρίζεται η εικόνα από το μέτωπο της μεγάλης πυρκαγιάς που ξέσπασε το απόγευμα της Κυριακής 13 Ιουλίου σε μονάδα ανακύκλωσης στην περιοχή της Αμφιτρίτης στην Αλεξανδρούπολη. Οι επιχειρήσεις κατάσβεσης συνεχίζονται ενώ η αποπνικτική ατμόσφαιρα εξακολουθεί να ταλαιπωρεί την πόλη και τα γύρω χωριά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles