Σχεδιασμός κατασκευής δικτύου μεταφοράς νερού στη νησίδα στο Δέλτα Έβρου

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης σχεδιάζει την κατασκευή δικτύου μεταφοράς νερού στη νησίδα στο Δέλτα του Έβρου για τις ανάγκες των κτηνοτρόφων και της πανίδας της περιοχής. Τον σχεδιασμό αυτόν γνωστοποίησε σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννης Ναϊτίδης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles