Υπογράφηκε η σύμβαση για την ανακατασκευή των κερκίδων του δημοτικού γηπέδου στις Φέρες

Νέες κερκίδες θα κατασκευαστούν στο Δημοτικό γήπεδο στις Φέρες του δήμου Αλεξανδρούπολης.Η υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη το πρωί στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης παρουσία του Δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles