Στύλοι της ΔΕΗ εντός του.. δρόμου στην οδό Αγίου Δημητρίου στην Αλεξανδρούπολη

Στην οδό Αγίου Δημητρίου στην Αλέξανδρούπολη υπάρχουν στύλοι της ΔΕΗ που μετά την ανάπλαση του πεζοδρομίου και την ασφαλτόστρωση έμειναν… διακοσμητικοί στη μέση του δρόμου. Αυτό εκ των πραγμάτων δημιουργεί κινδύνους για την ενδεχόμενη πρόκληση σοβαρού ατυχήματος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles