Σύντομα θα μεταφερθούν οι στύλοι της ΔΕΗ στην Αγίου Δημητρίου στην Αλεξανδρουπολη

Οι κολώνες ηλεκτροφωτισμού στην οδό Αγίου Δημητρίου που πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πλήρης ανάπλαση της και έχουν μείνει εντός οδοστρώματος σύντομα θα μεταφερθούν εντός του πεζοδρομίου σε προβλεπόμενες θέσεις για να φωτίζουν την περιοχή . Έτσι ένα πρόβλημα που απασχολεί τους κατοίκους της περιοχής μετά την ανάπλαση που προηγήθηκε θα λυθεί οριστικά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles