Η συγκέντρωση στην Αλεξανδρούπολη για την 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ

Με πανελλαδική απεργία που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη η ΑΔΕΔΥ εξέφρασε την αντίθεσή της στο νομοσχέδιο με το οποίο αλλάζει το πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων. Η ΑΔΕΔΥ εκτιμά ότι το νέο νομοσχέδιο προωθεί την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής, κοινωνικής και πολιτικής δράσης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles