Ο Δήμος Αλεξ/πολης γιόρτασε την παγκόσμια ημέρα τουρισμού στο Παρίσι

Η Αλεξανδρούπολη γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού στο Παρίσι με συναντήσεις με κορυφαίους travel agents,και ανέδειξε τον τουρισμό ως κινητήρια δύναμη ανάπτυξης, εξωστρέφειας και διεθνούς συνεργασίας. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενισχύει την παρουσία της πόλης σε κομβικές διεθνείς αγορές, προβάλλοντας το μοναδικό μωσαϊκό εμπειριών που συνθέτουν την ταυτότητά της.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles