Βρέφος 11 μηνών από την Ορεστιάδα έχασε την ζωή παρά τις πολύωρες προσπάθειες ανάνηψης των γιατρών

Βρέφος 11 μηνών από τον Έβρο έχασε τη ζωή του το βράδυ της Κυριακής, παρά τις πολύωρες προσπάθειες ανάνηψης των γιατρών στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου. Τα αίτια του θανάτου του θα διερευνηθούν με νεκροψία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles