Κλείνουν τέσσερις γεωτρήσεις λόγω λειψυδρίας ανακοίνωσε ο ΓΟΕΒ Ορεστιάδας

Ο ΓΟΕΒ Ορεστιάδας ανακοίνωσε τη διακοπή λειτουργίας τεσσάρων γεωτρήσεων σε Φτελιά και Ορμένιο για το 2026, λόγω εξάντλησης των υδάτινων αποθεμάτων, καλώντας τους αγρότες να στραφούν σε ξηρικές καλλιέργειες. Παράλληλα, κλείνει οριστικά μια γεώτρηση στο Ορμένιο, επιβεβαιώνοντας τη σοβαρή λειψυδρία που πλήττει τον βόρειο Έβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles