Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις της περιφέρειας ΑΜΘ για την “οδηγική ασφάλεια” σε κάθε περιφερειακή ενότητα

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δράσεις «Εβδομάδες Οδικής Ασφάλειας». Στις «Εβδομάδες Οδικής Ασφάλειας» συμμετείχαν 4.432 μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 600 γονείς – πολίτες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles