Ο Δήμος Ξάνθης παρέδωσε στη Διεύθυνση Αστυνομίας ένα νέο ψηφιακό κέντρο επικοινωνιών

Ο Δήμος Ξάνθης παρέδωσε στη Διεύθυνση Αστυνομίας ένα νέο ψηφιακό κέντρο επικοινωνιών, αντικαθιστώντας το παλαιό αναλογικό σύστημα και ενισχύοντας σημαντικά τον επιχειρησιακό συντονισμό των αστυνομικών δυνάμεων. Η αναβάθμιση βελτιώνει την ποιότητα των επικοινωνιών και την ταχύτητα ανταπόκρισης στα περιστατικά, συμβάλλοντας άμεσα στην ασφάλεια των πολιτών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles