Συνάντηση του περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον πρόεδρο της Καταλονίας

Συνάντηση υψηλού επιπέδου στη Βαρκελώνη είχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θέτοντας τις βάσεις για διαπεριφερειακή συνεργασία με την κυβέρνηση της Καταλονίας. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν σε ενέργεια, ευρωπαϊκά προγράμματα, μεταφορές, τουρισμό και καινοτομία, ενισχύοντας τη διεθνή παρουσία και στρατηγική θέση της ΠΑΜΘ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles