3 απολυματικές τάφροι τοποθετούνται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Ροδόπης

Η Περιφέρεια ΑΜΘ, λόγω της εξάπλωσης κρουσμάτων ευλογιάς στη Ροδόπη, δημιουργεί τρεις νέους απολυμαντικούς σταθμούς για την πρόληψη περαιτέρω μετάδοσης της ζωονόσου. Οι κινητοί σταθμοί θα τοποθετούνται σε σημεία της επαρχιακής οδού, με την Περιφέρεια να καλεί τους κτηνοτρόφους να απολυμαίνουν τα οχήματά τους κατά τη διέλευση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles