Στην Ξάνθη γεννήθηκε το πρώτο μωρό για το έτος 2026 στην χώρα μας

Ένα υγιέστατο κοριτσάκι, έκανε «ποδαρικό» στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, αφού ήρθε στον κόσμο στις 00.40 τα ξημερώματα της πρώτης μέρας του 2026.Το υγιέστατο κοριτσάκι είναι το πρώτο μωρό για το 2026 στην χώρα μας και έγινε δεκτό με συγκίνηση από τους γιατρούς, τις μαίες και τις νοσηλεύτριες, οι οποίοι έσπευσαν να το καλωσορίσουν και να ευχηθούν στο νεαρό ζευγάρι – που ήδη έχει τέσσερα παιδιά – υγεία και χαρές για τη νέα χρονιά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles