H τελετή Αγιασμού των Υδάτων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Τελέστηκε στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ο καθιερωμένος αγιασμός των υδάτων ανήμερα των Θεοφανείων χοροστατούντος του Μητροπολίτη Ανθίμου. Μεγάλοι και μικροί βούτηξαν για τον Σταυρό και αυτοί που έπιασαν πρώτοι τον Σταυρό ήταν τα αδέρφια Αντώνης και Γιώργος Πεχλιβανίδης που έπιασαν μαζί το σύμβολο της Χριστιανικής πίστης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles