Ποιοι δικαιούνται και ποιοι όχι δωρεάν διέλευση στην Εγνατία Οδό μετά την παραχώρηση

Διατηρείται η δωρεάν διέλευση στην Εγνατία Οδό για μόνιμους κατοίκους των δήμων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, παρά την μεταβίβαση της διαχείρισης της Εγνατίας Οδού και τα νέα αυξημένα διόδια από το 2026. Το Egnatia pass επίσης παραμένει, καταργείται, ωστόσο, η δωρεάν διέλευση για τους κατόχους κάρτας ανεργίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles