Νέα συνάντηση με Μητσοτάκη στις 19 Ιανουαρίου

Μία δεύτερη συνάντηση των εκπροσώπων των αγροτών με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη προγραμματίζεται για τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, με τα μπλόκα να απομακρύνουν τα τρακτέρ και να ανοίγουν βασικές οδικές αρτηρίες, σηματοδοτώντας την πρώτη φάση αποκλιμάκωσης. Παράλληλα, στο επίκεντρο παραμένει η επικείμενη υπογραφή της συμφωνίας ΕΕ-Mercosur στις 17 Ιανουαρίου, που βρίσκει αντίθετο τον αγροτικό κόσμο σε όλη την Ευρώπη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles