Νέος οδικός άξονας Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα στην κυκλοφορία

Παραδόθηκε την Τρίτη 20 Ιανουαρίου το νέο οδικό τμήμα Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα, ένα έργο στρατηγικής σημασίας που ενισχύει τη διασυνοριακή σύνδεση και την οδική ασφάλεια στην Ξάνθη. Το έργο ανοίγει νέους αναπτυξιακούς ορίζοντες για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles