Συνάντηση Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως με τον νέο Μουφτή Διδυμοτείχου

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης κ. Άνθιμος δέχθηκε στο γραφείο του στο Ανθίμειο Εκκλησιαστικό Κέντρο την επίσκεψη του νέου Μουφτή Διδυμοτείχου, κ. Εμίν Σερίφ την Τρίτη 27 Ιανουαρίου. Η ορκωμοσία του νέου Μουφτή Διδυμοτείχου, Εμίν Σερίφ είχε πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles