Ο Γεώργιος Κέλλης για το πρόγραμμα «Έβρος Μετά»

Συνεχίζονται τα έργα αποκατάστασης και ανασυγκρότησης, στο πλαίσιο του προγράμματος «Έβρος Μετά». Ο Συντονιστής του προγράμματος, Γεώργιος Κέλλης, μιλά για τα έργα που έχουν ήδη ολοκληρωθεί, τις παρεμβάσεις που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών, αλλά και τα επόμενα βήματα για τον νομό.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles