Στις 11 Φεβρουαρίου η συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη με Ταγίπ Ερντογάν

Στις 11 Φεβρουαρίου μεταβαίνει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην Άγκυρα για τη συνάντησή του με τον Τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν, στο πλαίσιο του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας. Η επίσκεψη πραγματοποιείται με στόχο τη διατήρηση ανοικτών διαύλων επικοινωνίας και την συζήτηση διμερών θεμάτων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles