Δριμεία κριτική στη διοίκηση του Δήμου Ξάνθης με αφορμή το ατύχημα απορριμματοφόρου

Δριμεία κριτική στη διοίκηση του Δήμου Ξάνθης άσκησε ο Μανώλης Τσέπελης, καταγγέλλοντας σοβαρές θεσμικές παραλείψεις με αφορμή το ατύχημα απορριμματοφόρου στην οδό Ανδρέου Δημητρίου. Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης υποστηρίζει πως ο οδηγός στερούνταν έγκυρης άδειας οδήγησης, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια ασφάλεια και περιπλέκει τη νομική κάλυψη των υλικών ζημιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles