Έφυγε από τη ζωή η καθηγήτρια του ΔΠΘ Μαρία Βεργέτη

Φτωχότερη η ακαδημαϊκή κοινότητα της Θράκης μετά την απώλεια της Μαρίας Βεργέτη, η οποία υπηρέτησε επί 25 έτη το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο. Η εκλιπούσα, που ταύτισε το έργο της με τον ποντιακό ελληνισμό, αφήνει πίσω της πλούσια κληρονομιά, με το Παιδαγωγικό Τμήμα να την αποχαιρετά σε κλίμα βαθιάς οδύνης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles