Το “Ίδρυμα Ευγενίδου” εγκαινίασε την νέα αίθουσα δεξιοτήτων στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας

Την Ορεστιάδα επισκέφτηκαν την Τετάρτη ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδου κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης και ο Διοικητής του Ιδρύματος κ. Ιωάννης Γκόλιας. Εκεί εγκαινίασαν μαζί με εκπρόσωπους της Δημοτικής αρχής την Αίθουσα Δεξιοτήτων «Νικόλαος Βερνίκος – Ευγενίδης» στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ορεστιάδας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles