Άλογο εντοπίστηκε να περπατά ελεύθερο μέσα στην Κομοτηνή

Κινητοποίηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της Κομοτηνής προκάλεσε ένα άλογο που κυκλοφορούσε ελεύθερο κοντά στον υποσταθμό της ΔΕΗ, θέτοντας σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια. Το ζώο περισυνελέγη με τη συνδρομή του Δημοτικού Κυνοκομείου και μεταφέρθηκε σε ασφαλές σημείο, ενώ απευθύνεται επείγουσα έκκληση στον ιδιοκτήτη του να μεριμνήσει για τη φροντίδα του.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles