Νέα συνάντηση των αγροτών του Έβρου με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Θ. Κοντογεώργη

Συνάντηση με τον Υφυπουργό Θανάση Κοντογεώργη και άλλους κυβερνητικούς και θεσμικούς εκπροσώπους πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη με τους αγρότες του Έβρου για την αντιμετώπιση των πλημμυρών, την αποκατάσταση ζημιών και την προτεραιοποίηση αρδευτικών έργων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles