Ενημερωτική δράση του Ερυθρού Σταυρού με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, πραγματοποίησε ενημερωτική δράση μπροστά από το δημαρχείο στην Αλεξανδρούπολη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας. Η δράση είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών για τα προβλήματα που σχετίζονται με την παχυσαρκία και την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles