Στην Αλεξανδρούπολη συνεδριάζει στις 19 Μαρτίου η Ειδική Επιτροπή Ανασυγκρότησης του Έβρου

Στην Αλεξανδρούπολη θα συνεδριάσει την προσεχή Πέμπτη 19 Μαρτίου η Ειδική Επιτροπή Ανασυγκρότησης του Έβρου, παρά το γεγονός ότι ο αρχικός τόπος της συνεδρίασης ήταν η Νέα Βύσσα. Η ατζέντα της συνεδρίασης περιλαμβάνει πληθώρα θεμάτων πολλά εκ των οποίων αφορούν και την τρέχουσα επικαιρότητα, όπως οι αποζημιώσεις των πλημμυροπαθών, των κτηνοτρόφων που επλήγησαν από ζωονόσους και άλλα σημαντικά θέματα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles