Απεργούν οι οδηγοί Ταξί στην Αλεξανδρούπολη.

Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχώρησαν την Δευτέρα 23 Μαρτίου οι οδηγοί ραδιοταξί στην Αλεξανδρούπολη. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και μηχονοκίνητη πορεία – διαμαρτυρία με τα ταξί τους στο κέντρο της πόλης. Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, η εξυπηρέτηση περιοριζόταν αποκλειστικά σε μετακινήσεις προς το νοσοκομείο, με τα υπόλοιπα δρομολόγια να μην πραγματοποιούνται.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles