Διακόπηκε για τις 24 Ιουνίου η δίκη κακοποίησης 5χρονου σε νηπιαγωγείο

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Διακόπηκε για τις 24 Ιουνίου η δίκη για την υπόθεση καταγγελλόμενης κακοποίησης πεντάχρονου σε νηπιαγωγείο στην Αλεξανδρούπολη. Η διαδικασία, που διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, δεν ολοκληρώθηκε λόγω ωραρίου, ενώ αναμένεται συμπληρωματική εξέταση του παιδιού για διευκρινίσεις στην υπόθεση.Το περιστατικό καταγγέλθηκε τον Σεπτέμβριο του 2024, μετά από αποκάλυψη του παιδιού στους γονείς του και τα ευρήματα ιατροδικαστικής εξέτασης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles