Στη Βουλή από τον Π. Παπαδάκη το θέμα των 140 στρεμμάτων του Υπερταμείου

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Το θέμα της παραχώρηση των 140 στρεμμάτων δημοτικλης γης του Δήμου Αλεξανδρούπολης στο υπερταμείο λεφερε στη βουλή ο βουλευτης της Ελληνικής Λύσης Πάρης Παπαδάκης. Ο υφυπουργός Οικονομικών στην απάντησή του εξήγησε τις χρησης για τις οποίες προορίζεται αυτή η γη, ωστόσο σε απάντηση του σε προηγούμενη ερώτηση δήλωσε κάτι που μπορεί να είναι χρήσιμο

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles