Απεργιακό κάλεσμα από την ΑΔΕΔΥ σε Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν την Τετάρτη οι συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ με στόχο να διατρανώσουν την αντίθεσή τους στην εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική. Προμετωπίδα των αιτημάτων οι χαμηλές απολαβές σε σχέση με το συνολικό κόστος ζωής, ενώ οι συνδικαλιστές καλούν για συμμετοχή στις συγκεντρώσεις όλους τους πολίτες ανεξαρτήτως επαγγελματικής ιδιότητας

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles