Φωτιά ξέσπασε στον αύλειο χώρο του ΟΣΕ – μόνο υλικές οι ζημιές

Αποκαίδια από τα χαρτόνια μιας άστεγης γυναίκας απέμειναν μπροστά από τα εκδοτήρια εισιτηρίων του ΟΣΕ στην Αλεξανδρούπολη. Το πρωί, για άγνωστο λόγο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στο σημείο όπου συνήθως διανυκτερεύει η άστεγη γυναίκα. Ήταν το νυκτερινό κατάλυμά της, με χαρτοκιβώτια και κουβέρτες τα οποία για άγνωστο λόγο άρπαξαν φωτιά. Οι περαστικοί ειδοποίησαν την Πυροσβεστική υπηρεσία που κατέφθασε άμεσα και έσβησε τη φωτιά πριν επεκταθεί στο διπλανό κτίριο του ΟΣΕ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles