Λιμάνι Αλεξ/πολης: Ήρθαν οι πρώτοι σωλήνες του αγωγού φυσικού αερίου IGB

«Τρέχουν» οι διαδικασίες για την υλοποίηση του αγωγού IGB, παρά τη δύσκολη συγκυρία λόγω κορονοϊού. Ήδη, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έχουν έρθει οι πρώτοι σωλήνες του αγωγού, οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν για το ελληνικό τμήμα του αγωγού. Όσον αφορά στο υπόλοιπο κομμάτι, αυτό της Βουλγαρίας, οι σωλήνες θα μεταφερθούν μέσω σιδηροδρόμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles