Γιάννης Ζαμπούκης: “Κλείνουμε την πόρτα στον κορονοϊό, ανοίγουμε την αγκαλιά μας στα αδέσποτα”

Ταίστρες τοποθετεί ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, για τα αδέσποτα ζώα. Ήδη έχουν τοποθετηθεί 6 ταίστρες σε διάφορα σημεία της πόλης, κυρίως πάρκα και εκεί που παρατηρείται μεγάλη συγκέντρωση αδέσποτων. “Κλείνουμε την πόρτα στον κορονοϊό, ανοίγουμε την αγκαλιά μας στους ανθρώπους, αλλά και στα αδέσποτα”, δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles