90 άτομα επαναπατρίστηκαν απο την Τουρκία – Γκρουπ 32 φοιτητών σε καραντίνα σε ξενοδοχείο της Ξάνθης

Περίπου 90 άτομα από την Τουρκία -κατά κύριο λόγο φοιτητές- επαναπατρίστηκαν στη Θράκη την Παρασκευή 27 Μαρτίου. Η άφιξή τους έγινε μέσω του τελωνείου των Κήπων και η επιχείρηση για την υποδοχή και τη διαχείρισή τους έγινε σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας. Η παραμονή 32 εξ αυτών σε ξενοδοχείο της Ξάνθης σε καραντίνα, κρίνεται ως πολύ σημαντική τόσο για την υγεία των ίδιων, όσο και όλων των κατοίκων της περιοχής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles