Ξεκίνησε η διανομή τροφίμων στους δικαιούχους του ΤΕΒΑ

Το Πολυκοινωνικό του Δήμου Αλεξανδρούπολης, συνεχίζει την κοινωνική προσφορά στους πολίτες οι οποίοι στερούνται βασικών ειδών, όπως τρόφιμα και είδη υγιεινής και καθαριότητας. Για την διασφάλιση της υγείας των ωφελουμένων του ΤΕΒΑ, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η διανομή θα γίνει κατ΄ οίκον με φορτηγά και οχήματα. Πιο συγκεκριμένα θα διανεμηθούν 1389 δέματα, στους Δήμους Αλεξανδνρούπολης Σουφλίου και Σαμοθράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles