Συμβολική διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών ενάντια στο νομοσχέδιο για την παιδεία

“Η κυβέρνηση αξιοποιεί την πανδημία ως ευκαιρία για να υλοποιήσει τα σχέδιά της, χτυπώντας τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα”, δήλωσαν τα μέλη της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου, τα οποία πραγματοποίησαν συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας μπροστά στο κτίριο της Β΄θμιας Εκπαίδευσης Έβρου, στην Αλεξανδρούπολη. Αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων, δήλωσαν πως είναι προβληματικό να ανοίξουν τα σχολεία, εάν πρώτα δεν εξασφαλιστούν όλοι οι όροι ασφάλειας και υγιεινής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles