Αναμονή για το άνοιγμα των σχολείων…μετά μουσικής.

Μετά μουσικής, με τις κιθάρες τους, αξιοποιούν το χρόνο τους, η Ηρώ και η Νεφέλη, μαθήτριες της Αλεξανδορύπολης, μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία. Τα δύο κορίτσια, παίζουν σε πάρκα, μακριά από τον κόσμο, καθώς τηρούν το “μένουμε ασφαλείς”

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles