Με κόκκινο χρώμα φωταγωγήθηκε το Δημαρχείο Αλεξανδρούπολης, στη μνήμη της γενοκτονίας των Ποντίων

Κόκκινο φωταγωγήθηκε εχθές στις 21:00, το δημαρχείο Αλεξανδρούπολης, προς τιμήν της ημέρας μνήμης της γενοκτονίας των Ποντίων. Λόγω κορονοϊού, φέτος δεν πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις, παρά μόνο η αφή του βωμού στο μνημείο των Ποντίων, η οποία έγινε συνοδεία Ποντιακής μουσικής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles